niedziela, 26 lutego 2012

Niech MOC będzie z Wami - coś dla mas, czyli - Brewer Strongest, Browar Fuhrmann (Połczyn Zdrój)

Idąc na piątkowe spotkanie towarzyskie otrzymałem informację, że będzie mnie dane spróbowanie piwa produkowanego (bo warzeniem tego nazwać nie można)
w Połczynie Zdroju w Browarze Fuhrmann. 
Piwo Brewer Strongest (nigdzie niedostępne) o mocy 8% alkoholu.
 


 zdjęcie robione starym, wysłużonym telefonem

Opakowanie -  w oczy rzuca się napis Strongest i 8%, poza tym nic ciekawego – 2/5
Cena – Ja otrzymałem na spróbowanie. Z tego co wiem piwo sprzedawane jest w okolicach 2 zł pod inną marką – 3/3
Piana – średniowysoka, szybko opada, bez szału – 1/2
Zapach – praktycznie niczego nie wyczułem, lekko słodowe, mówią że pachnie jak "piwo" – 1/5
Smak – słodowy, wyczuwalny alkohol, w tle lekka goryczka, gryzące – 10/35
Ocena ogólna: 17/50 (jak nie ma nic innego, a pić się chce).  Cóż można napisać o piwie robionym dla ... nie wiem sam dla jakiej grupy odbiorców, gdyż Furhmann ma w swoim portfolio piwo Strong (7%) i piwo Super Strong (9%). Nie polecam.

2 komentarze:

  1. oj nie jest takie złe... na pewno ma swoich tanich zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma w ludziach lubiących mocne wrażenia po ;)

      Usuń