Kompania Piwowarska chyba zapomina, że zajmuje się produkcją piwa a nie produkcją reklamową. Na papierze wszystko wyglądało ładnie i zachęcająco, a wyszło jak zawsze, ale po kolei:
Czerwony Lager poszedł na pierwszy ogień. Po nalaniu ukazuje się nam czerwonawa barwa piwa, z dość dobrą, lecz szybko opadającą pianą. Zapach słodowy, słodkawy nie robi wrażenia i nie pachnie obiecująco. Przechodząc do walorów smakowych mogę napisać tylko, że jest jakiś słód, jest jakaś goryczka i tyle. Czerwony Lager to piwo nijakie, ogólnie dla mnie bezsensu.
Ocena:
opakowanie 4/5
piana 1/2
cena 2/3
zapach 2/5
smak 10/35
Ocena ogólna 19/50pkt (jak nie ma nic innego, a pić się chce)
Ciemne Łagodne spodobało mi się od razu, gdy pojawiła się notka na stronie KP. I jak mam to powiedzieć no chyba nie jest źle. Piana ubita, mocna, lecz szybko znika. Zapach miłe nuty kawowe, lekka czekolada. Tu mogło by być troszkę lepiej. W smaku (a piłem to piwo i z butelki jak i z nalewaka) wieje jak dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Kawowy posmak, łączy się z leciutką nutką czekoladową i przechodzi w dobrze zbilansowaną goryczkę. Zasmakowało mi, ale chyba nie tak abym je miał w lodówce, bardziej na szybkie piwo "u Darka" jak będzie zimne.
Ocena:
opakowanie 4/5
piana 1/2
cena 2/3
zapach 3/5
smak 26/35
Ocena ogólna 36/50pkt (no Panowie brawo)
I na koniec Złote Pszeniczne. Jedno z najgorszych piw jakie miałem okazje pić w życiu. Nie wiem co miał na myśli Browarnik z KP, który warzył to piwo, ale to nie jest piwo i to poza tym nie jest piwo pszeniczne. Lekkie cytrusy i biszkopt to wszystko. Przykro mi ale jest....
Ocena:
opakowanie 4/5
piana 1/2
cena 2/3
zapach 1/5
smak 2/35
Ocena ogólna 10/50pkt (nie trać kasy, pij mleko będziesz wielki)
Gdzieś mi się obiło o oczy, że to pszeniczne jest robione przez browar niemiecki.
OdpowiedzUsuńtak samo chodzą plotki, że Ciemne Łagodne to czeski ciemny Kozel...
OdpowiedzUsuńZgadzam się z recenzją. Zupełna kicha. Tyle tylko, że dla mnie ciemne też jest porażką. Nijakie, mdłe, zachowawcze do bólu. Jedyne, co im się udało to wypromowanie marki przez stworzenie wrażenia, że jest to coś luksusowego. Wszystkie 3 piwa jest słabe, nie równią się wiele od tego, co kompania piwowarska robi na codzień. Mam wrażenie,że chcieli wejść na rynek jak najmniejszym kosztem, wydając większość pieniędzy na reklamę nie na zrobienie piwa.
OdpowiedzUsuń