niedziela, 25 marca 2012

Świątecznych wspomnień czar - Browar Racibórz, Twierdzowe Ciemne korzenne na miodzie

Święta, te zimowe już dawno za nami, a ja dopiero dzisiaj spróbowałem tego piwa. Chyba częściej trzeba sprawdzać zapasy jakie się posiada ;) ale do rzeczy. Przed Wami Browar Zamkowy z Raciborza i Twierdzowe Ciemne korzenne na miodzie.
Opakowanie – w stylu piw z Raciborza, przyjemne dla oka, firmowy kapsel, taka ciemniejsza wersja ciemnego – 3/5
Cena – otrzymałem w prezencie także -3/3
(zakupione w sklepie - 2/3)
Piana – dosyć niska, drobna, dość szybko opadła – 1/2
Zapach – delikatny, słodowo – miodowo – piernikowy, bardzo przyjemny – 4/5
Smak – tutaj spodziewałem się piernika w miodzie,
a otrzymałem lekko kwaskowate, lekki goździk oraz zbyt wysoka (jak dla mnie) goryczka, miód dodawał tylko słodkości  - 20/35
Ocena ogólna: 31/50 (dobre i smaczne),
zakupione w sklepie - 30/50 (zimne smakuje, ale wolę ciepłą herbatkę). Można spróbować ale czy do niego kiedyś wrócę ? Są lepsze piwa na rynku, także świąteczny szał na piernika w piwie troszeczkę im nie wypalił. Może jakbym wypił je kiedy za oknem leżał śnieg, a w domu panowała by inna atmosfera, ta świąteczna to wtedy smakowało by inaczej. Sam już nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz