poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Browar na Jurze i jego Jabłko z miętą

Będąc razem z mężem na zakupach w sklepie, który kupował dla siebie piwa zauważyłam piwo z Browaru na Jurze, które przyciągnęło mój wzrok. Jako, że kiedyś będąc z koleżankami
w Pubie zaserwowano nam piwo o tym smaku postanowiłam zakupić i sprawdzić czy będzie mnie smakowało. O jakim piwie mowa ? Oczywiście o Jabłku z miętą
Opakowanie – zielona smukła i wysoka butelka z jabłonią na etykietce, na której widnieje jakie piwo pijemy, czyli Jabłko
z miętą – 4/5
Cena – jak dla mnie dosyć przystępna bo tylko 4,60 zł – 2/3
Piana dosyć niska, bardzo szybko znika ale pozostawia cienką otoczkę, która pozostaje do końca piwa – 1/2
Zapach – dominuje zapach mięty, jabłko mało wyczuwalne – 3/5
Smak – tutaj tak samo jak w zapachu na pierwszym planie mięta, która pozostaje na języku, wyczuwalne również posmaki piwa, orzeźwiające, słodkie. Mało wyczuwalne jabłko. Mięta pozostaje z nami do końca, nawet po wypiciu piwa w dalszym ciągu wyczuwalna – 28/35
Ocena ogólna: 38/50 (no Panowie brawo). Piwo bardzo orzeźwiające, przyjemnie się piję, będę do niego wracała, typowo kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz