poniedziałek, 16 czerwca 2014

Yerba Mate Cerveza, czyli połączenie piwa z Yerba Mate.

Piwo pasuje prawie do wszystkiego, można je łączyć z jedzeniem,
a niektórzy łączą je również z innymi alkoholami (np. u-boot drink, czyli połączenie piwa z wódką). Ja postanowiłem połączyć piwo z czymś co lubię i co mi smakuje, a mianowicie postanowiłem połączyć piwo z Yerba Mate. Ma to nawet swoją nazwę: Yerba Mate Cerveza. 

Na początku powinniśmy zadać sobie pytanie, czy połączenie piwa z Yerba Mate jest szkodliwe? Otóż nie! Jak wiecie, albo właśnie się dowiedzieliście kofeina z herbaty, kawy czy też z Yerba Mate nie reaguje
z alkoholem. Jedyny problem to taki, że przy większych ilościach połączenia kofeiny z alkoholem nie odczuwamy upojenia, czyli nie wiemy jak bardzo jesteśmy pijani. 


A więc jak przyrządzić Cerveza Yerba Mate? Bardzo prosto. Będzie nam potrzebna nasza ulubiona Yerba Mate i ulubione, bądź będące akurat pod ręką piwo. Yerba Mate zalewamy piwem i … gotowe, ot cała filozofia :)





Wybieramy swoją ulubioną Yerba Mate.




Akurat do posiadanego piwa wybrałem Yerba Mate CBSe Limon.
 



 Wsypujemy do Tykwy.






Zalewamy piwem. Akurat pod ręką posiadałem
piwo z browaru Doctor Brew - Sunny ALE.




    I gotowe :)





Jeszcze jedna informacja. Idą wakacje, więc takie połączenie może być bardzo orzeźwiające i pobudzające. Jest to również dobry sposób na piwo pod chmurką. Bo kto zaglądnie nam do tykwy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz