środa, 15 lutego 2012

Jest śnieg są święta ... zaraz jakie święta - Drei Kronen (Scheßlitz), Weihnachtsbier


Aura za oknem typowo zimowa, mnie zawsze śnieg kojarzył się ze świętami. Dlatego stęskniony sięgnąłem dziś po piwo z restauracyjnego browaru w Scheßlitz w Górnej Frankonii
(15 km od Bambergu) – Weihnachtsbier. 


Opakowanie – miłe dla oka, jest mikołaj,  skład , plus
za butelkę – 3/5
Cena – no niestety nie jestem w posiadaniu rachunku, zakupione w Gdańsku gdzieś za ok 9 zł
(tak mnie się wydaje) – 2/3
Piana – mała, szybko opada i znika – 1/2
Zapach – przyjemny słodowy, wyczuwalne orzechy, występują nuty chlebowe – 5/5
Smak – tutaj tak jak w zapachu dominuję słodowość. Piwo lekkie, przyjemnie się piję ale szału nie ma. Wyczuwam też smak wody wysokozmineralizowanej, o niskiej
zawartości CO2 – 28/35
Ocena ogólna: 39/50 (no Panowie brawo). Spodziewałem się czegoś innego po piwie świątecznym. Raczej jest to piwo sesyjne, przyjemne i na pewno wartę spróbowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz