środa, 2 maja 2012

Asahi Beer Europe, Asahi Super Dry


Od kilku dni zastanawiałem się czy w ogóle opisywać to piwo, postanowiłem jednak poddać je ocenie. Przed Wami piwo „Japońskie” warzone w Republice Czeskiej, czyli Asahi Super Dry.

Opakowanie – Jedynie co mnie się spodobało to zgrabna butelka 0,33 ml i kapsel, etykieta bez wyrazu – 2/5
Cena – zakupione w Realu za ok. 5 zł – 2/3
Piana – średniej wielkości, przyjemna, drobnoziarnista, nie utrzymuję się zbyt długo, pozostawia ślady na szkle – 2/2
Zapach – odrzucający, wyciśnięta ścierka od podłogi, zniechęca do degustacji – 0/5
Smak – tutaj troszeczkę lepiej niż w zapachu. Lekko słodowe, ze sztuczną goryczką, tak jak bym pił, któreś piwo z „trójcy świętej” Dodatek kukurydzy miał wzbogacić smak, jednak ja nic takiego nie odczułem – 10/35
Ocena ogólna: 16/50 (jak nie ma nic innego, a pić się chce). Co tu dużo pisać. Piwo nie na nasz rynek, płaskie w smaku, cena odrzuca od zakupu, za tę cenę można kupić dwa lepsze piwa, bądź jedno porządne. Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz