czwartek, 27 grudnia 2012

Mistrzowski Piwosz czyli wywiad z dwukrotnym Mistrzem Olimpijskim Tomaszem Majewskim

Chyba każdy z was zna Tomasza Majewskiego, dwukrotnego Mistrza Olimpijskiego w pchnięciu kulą z Pekinu 2008 oraz Londynu 2012. Tomasz jak każdy normalny człowiek może sobie pozwolić na wypicie piwa. Sam gdy trenowałem wiedziałem dobrze, kiedy mogę napić się przysłowiowego piwka, a kiedy musiało ono poczekać. Znamy się z Tomkiem już kilka lat i wiem, że jest zagorzałym piwoszem. Jesienią tego roku ekipa AleBrowar na czele z Bartkiem Napierajem poprosiła mnie o pomoc w przekazaniu piw AleBrowaru naszemu Mistrzowi wraz z listem gratulacyjnym za zdobycie Mistrzostwa Olimpijskiego. Rowing Jack bardzo przypadł mu do gustu. Dzisiaj Tomek zgodził się na mały wywiad specjalnie dla bloga PIWOMANI!!!

Piwoman Łukasz: Jakie jest Twoje ulubione piwo lub piwa?
Tomasz Majewski: Jak każdy piwosz mam kilka ulubionych gatunków piwa, ale bez podziału pierwsza trójka wygląda tak 1) Ciechan Wyborne 2) Red Hook Long Hammer 3) Dos Equis

PŁ: Jaki jest Twój ulubiony styl piwny?
TM: India Pale Ale oraz piwa pszeniczne.

PŁ: Czy pijesz piwa z różnych zakątków świata które odwiedzasz?
TM: Tak, to obowiązkowy punkt zwiedzania.

PŁ: Czy uważasz, że rewolucja piwna, która miała miejsce w USA (browary rzemieślnicze) ma szansę również w Polsce??
TM: Tak i mam nadzieję że po karierze będę jej częścią i sam założę własny browar

Pozdrawiamy Tomka, życzymy mu dużo zdrowia w nowym roku oraz trzeciego tytułu Mistrza Olimpijskiego w Rio w 2016 roku.

1 komentarz:

  1. Jeden z moich ulubionych, polskich sportowców. Podczas IO Londyn 2012 dowiedziałem się, że Tomasz jest miłośnikiem piwa, dzięki czemu zdobył u mnie kolejnego plusika! :)
    Z naszym mistrzem łączy mnie ten obowiązkowy punkt zwiedzania - próbowanie miejscowych piw. Wywiad faktycznie mały, ale dzięki niemu już odliczam czas, kiedy to Majewski założy własny browar!

    OdpowiedzUsuń