sobota, 21 stycznia 2012

Trybunał Trójsłodowe - Sulimar

Dzisiejsze piwo chodziło za mną od jakiś dwóch miesięcy, aż wreszcie zakupiłem je w celu wiadomym – konsumpcji. Dziś mam dla Was piwo
z firmy Sulimar Sp. z o.o pod nazwą Trybunał Trójsłodowe. Jako, że pod marką Sulimar kryję się Browar Cornelius oczekiwałem czegoś dobrego, czegoś po co będę sięgał częściej niżeli jeden raz. 




Opakowanie – dedykowany kapsel, ładna, przyjemna dla oka etykieta, wszystko idealnie zbalansowane, minusem jest podanie strony, która nie jest uruchomiona.  Karty historii zostawmy bez komentarza – 4/5
Cena – bardzo przystępna, ok.3 zł – 3/3
Piana – przy nalewaniu utworzyła się całkiem spora, jednak dość szybko opadła aż do całkowitego zniknięcia -1/2
Zapach – mnie nie zadowolił, taki mocno słodowy z delikatnym karmelem, nic szczególnego – 2/5
Smak – Piwo jest za słodkie (moja druga połówka zapytała mnie czy nie jest to przypadkiem miodowe), lekko kwaskowate ze średnio mocną goryczką – 21/35
Ocena ogólna: 31/50 (no Panowie brawo)
Piwo dostało ode mnie kredyt zaufania, mam nadzieje, że kolejne warki będą bardziej orzeźwiające niżeli obecną, którą pije. Mimo to polecam zasmakować, może komuś przypadnie do gustu.

2 komentarze:

  1. a co polecasz jeśli szukam mocnego aromatu i smaku chmielowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli już coś mogę polecić to na pewno Kormorana, Pinte i jej Atak Chmielu i ... Polska się skończyła :) Na pewno znajdziesz coś dla siebie z Kocurów. Pod koniec lutego zapraszam do Brovarnii Gdańsk na tutejsze AIPA.

    OdpowiedzUsuń