niedziela, 4 marca 2012

Pszenica od Pepików, czyli Browar Černá Hora, Velen

Wczorajszego wieczoru, po ciężkim sześciodniowym tygodniu pracy potrzebowałem czegoś na orzeźwienie, czegoś co pozwoli zregenerować moje siły. Wybór padł na czeskie piwo pszeniczne  z Browaru Černá Hora – Velen. Czy mnie orzeźwiło, czy zregenerowało ? O tym poniżej.


Opakowanie – niezbyt przyjemne, nie rzuca się w oczy, jakby twórca robił to na szybko aby było – 2/5
Cena – otrzymałem w prezencie więc – 3/3
Piana – jak na pszeniczne praktycznie jej brak, niska, szybko opada – 1/2
Zapach – typowo pszeniczny, delikatny, wyraźny banan
z lekkim goździkiem, przyjemny – 4/5
Smak – po zapachu spodziewałem się rewelacji, a otrzymałem bardzo przeciętne pszeniczne piwo, lekko wodniste, bez wyraźnych akcentów pszenicznych za to, jak dla mnie
z nieprzyjemną chmielową  goryczką – 16/35
Ocena ogólna: 26/50 (zimne smakuje, ale wolę ciepłą herbatkę). Po aromacie spodziewałem się bardzo dobrego pszeniczniaka, otrzymałem bardzo przeciętne piwo, a szkoda bo słyszałem o tym piwie dobre słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz