poniedziałek, 30 stycznia 2012

Zawiercie Bursztynowe/Browar na Jurze

Szkoda, że na żadnym portalu społecznościowym ani na żadnym forum piwnym nie ma konkursu na najlepszy Browar w Polsce, bo swój głos oddałbym właśnie na ten – Browar na Jurze.
Wczoraj ciemne pszeniczne umilało mnie wieczór, dziś coś wyjątkowego, dziś coś co pachnie chmielem i smakuje chmielem, dziś mam dla Was piwo Zawiercie Bursztynowe.




Opakowanie – tak jak wczoraj, bez szału, goły kapsel – 2/5
Cena 2/3
Piana – nalewałem agresywnie i udało mnie się uzyskać dość wysoką pianę, która w dość szybkim tempie opadła zostawiając kożuch -2/2
Zapach – intensywny, przyjemny. Dominuje karmel później chmiel, lekko wyczuwalne nuty owocowe. Naprawdę, powtórzę się, przyjemny zapach – 5/5
Smak – Bardzo mocna goryczka, która całkowicie dominuję to piwo, dopiero po ogrzaniu się piwa lekko łagodnieje dając przebić się innym smakom. Na wierzch wychyla się lekki karmel, piwo staje się słodowe, pełne w smaku, wszystko się harmonizuje, bardzo smaczne – 33/35
Ocena ogólna: 44/50 (ułłłaaaa cała skrzynka). Ocena zaniżona przez opakowanie.  Naprawdę bardzo dobre Polskie piwo. Kto lubuję się w chmielu powinien po nie sięgnąć, a jestem przekonany w 100% że będzie do niego często wracał. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz