sobota, 21 kwietnia 2012

Konfrontacja 6# Imperatorze atakujemy !!! Browar na Jurze (PINTA), Imperium Atakuje.

[Łukasz]
Zawsze miałem problem po której stronie mocy być. Ale Imperium jak inne przekonują mnie, że najlepsza strona mocy to ta z napisem IPA. Imperium Atakuje z PINTA to coś na co czekałem i wiem, że już się powtarzam ale OMG!!! Piana z Imperium bez zarzutu,widać moc. Zapach to typowe uderzenie ziół,chmielu ale tu myślałem,że będzie troszkę lepiej,ale tylko troszkę. W smaku lekka słodycz i potężna dawka chmielu. Goryczka uwalnia się stopniowo i pokazuje swoją moc. Imperium Atakuje to IPA, do której będę powracał, ale wierzę, że PINTA w przyszłości uczyni z tego piwa arcydzieło.
Ocena:
opakowanie 4/5
cena 1/3
piana 2/2
zapach 4/5
smak 33/35
Ocena ogólna 44/50pkt (ułłłaaaa cała skrzynka)


[Tomasz]
Jakaś u nas posucha nastała na blogu :(. Mnie zmogła choroba ale co zmogło Łukasza ? Trudno mnie powiedzieć. Jakoś postaram się pisać więcej, bo jest o czym i mam o czym pisać. Dzisiaj w dalszym ciągu pozostaniemy przy IPA, tym razem PINTA i jej Imperium Atakuje.

Opakowanie – w końcu kapsel PINTY, zmiana etykiet na minus, mnie się panienka podobała, jednak nie ma się do czego przyczepić. Podany pełen skład piwa, reklama sklepu również zrobiona :) 4/5
Cena – zakupione w sklepie internetowym Dom Piwa za 6,85 zł. Jak na PINTĘ dosyć przystępna – 1/3
Piana – nie udało mnie się uzyskać wysokiej piany. Uzyskałem dosyć niską, drobną, dosyć szybko opadła, tak smutno – 1/2
Zapach – dosyć przyjemny, delikatny  chmielowo – słodowy, jednak bez jakieś rewelacji. W ogóle nie wyczułem cytrusów, bardziej dominuję słodowość – 3/5
Smak – tutaj spodziewałem się mocniejszego wydania Ataku Chmielu i takowy otrzymałem. Przyjemna, mocna, chmielowa goryczka, dość długo pozostaje na języku, lekko słodowe, nie wyczuwam jego mocy, co daje mu wielki plus – 30/35
Ocena ogólna: 39/50 (no Panowie brawo). Niby powinno zdobyć tyle samo, a nawet i więcej punktów niż Atak Chmielu, uważam jednak, że Imperium może i nie ma sobie równych ale brakuję mu dominujących nut, które nadadzą mu wyjątkowości. Dobre, smaczne wartę spróbowania. Raczej piwem roku 2012 nie zostanie ale w dziesiątce powinno się znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz